23 Aralık 2009 Çarşamba

boring,more boring,the most boring !


sıkıldım cidden artık ya :/ her gün aynı şeyler aynı saatte git gel,dönüşte trafik,kalabalık ve aklıma gelmeyen bir sürü şey. şehirde yaşayan insan cinnet geçirmesin de kim cinnet geçirsin? bu kadar tatavanın arasında aklımı kaybedicem.zaten okuldan da sıkıldım hep aynı şeyler boring,more boring,the most boring. umarım bölüme geçince böyle olmaz. bazen silip atiyim hepsini gidip bi enstürman alıyim onu öğreniyim profesyonelleşiyim falan filan diyorum bazende birsürü kumaş alıyim kesip biçiyim evde oturuyim diyorum.
zaten okul yolu başlı başına bi anti okul düşüncesi veriyo. 20 dk dan fazla sahilden giden bi otobüs. deniz basbas bağırıyo her gün 20 dk boyunca "in ve gelip şu tahtalara otur saatlerce beni izle dersten daha yararlıyım" diye ve ben her gün bununla savaşarak okula gidiyorum.
inat gibi bugün hava güneşliydi ve ben derslerim arasında en sıkıcı olan derse gitmek zorundaydım. kışın böyleysem yazın napıcam o konuda da bi fikrim yok yani. baştan çıkmamak için her gün biraz daha fazla çabalamam gerek .
pof!

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...