12 Aralık 2009 Cumartesi

Güzel Gülen Kız'a



Alttaki fotoğrafı gördüğümde aklıma Eylül'den başkası gelemezdi sanırım.kediler sanki onun bi parçasıymış gibi geliyo hep çünkü o kedileri sever evet ama kedilerde onu çok seviyor.o kedilerin hem dostu hem yardımcı meleği bazen de annesi sanki.
aslında o kötü anlarda kedilere sığınarak en doğrusnu yapıyo çünkü kediler ne kadar nankör ve soğuk görünselerde aslında kocaman bi kalpleri vardır.sizi kızdırsalarda sonunda yine sizi yumuşatır koynunuza girip kendilerini affettirirler.gelin görün ki bu güzel anları yaşayan çok fazlada insan yoktur.
Ataşehir'de kediler biraz ürkektir nedeni ise bazen köpekler bazen de köpekten beter insan bozmalarıdır. o gün merdivenlere geldiğimde merdivenin ucundakinin Eylül olduğuna emin olmamı sağlayan en önemli şey yanında bi kediyle merdivende oturmasıydı.öyle bi yerde bile onu kabullenen bi kedi olması onun ve kediler arasındaki özel bi bağın varlığını kanıtlıyor bana kalırsa.
o Dino'muzun muhteşem hala teyzesi :) şu an yanımda fosur fosur uyumuyo olsa o da miyavlayıp doğrulardı söylediğimi eminim.:):)

seni seviyoruz Eylül hemde ailecek.

balkabağımıza gelmeni de sabırsızlıkla bekliyoruz.

en baştaki kart sana hediyem ve alınmayı bekliyor :)

2 yorum:

Eylül Köksümer dedi ki...

sana bir sır vereyim mi (gerçi buraya yazınca sır olmayacak ama olsun) gittiğim her yerde, ilk iş bir kedi arıyorum, yanıma gelsin, ona dokunup ne harika bir yaratık olduğunu söyleyeyim, böyle kendimi güvende hissediyorum, o yere ait hissediyorum. kediden çok, ben kediye sığınıyorum yani :) bir yere gittiğinde, hele de yabancıysan, oranın kedisine dokun, en olmadı toprağına, mutlaka oradan bir kedi geçmiştir çünkü :)

güzel dostum benim, ne harika bir yazı, çok mutlu ettin beni. öperim.

banu bilgi dedi ki...

her zaman sana dair ufak süprizlerim olacaktır özel dostum:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...