19 Aralık 2009 Cumartesi

Kurtulmuşluk


kurtulmuşluk! evet geçmiş kelimesini gördüğüm ya da duyduğum anda ilk aklıma gelen bu.
nedendir bilmem belli bi süre öncesini hatırlayamıyorum
.belki de hatırlamak istemediğim için aklımdan sildim o zamanlarımı. artık yepyeni bi hayatın yepyeni anılarını hatırlıyorum sadece.
bunlarla beraber aslında geçmişte kalanları,eskiden yere göğe sığdıramadıklarımı şimdi merak bile etmediğimi farkettim dün gece.
facebook'ta bi sorun nedeniyle gizlilik bi süreliğine ihlal edilebiliyormuş.bizde dün oturup kimleri merak ediyoruz kime bakalım diye düşündük.farkettim ki merak ettiğim-hatırladığım kimse kalmamış. geçmişten yanıma aldıklarımsa zaten arkadaşlarımdı.
gülümsedim ve kendimi takdir ettim.yeni bi hayata başlarken bi karar vermiştim. geçmişimdeki pürüzleri zımparalıycaktım. ve evet kararlılıkla hepsini yapmışım üstelik içimde rahat.
artık kendime dair bir şey daha keşfettim;kararlılığımı.
hep böyle kararlı ol güçlü kız çocuğu ve bunu aklından çıakrma!

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...