14 Aralık 2009 Pazartesi




tam ruh halimi anlatan bi resim.yarın vizem var ve inatla canım çalışmak istemiyo
.
sanırım yarın otobüste çalışmak zorunda kalıcam.

ve bunu bile bile umrumda değil! :)

2 yorum:

Eylül Köksümer dedi ki...

sınavmış, vizeymiş amaan boş işler bunlar peluşum salla gitsin.
dipnot: tamamen hasan'ı kızdırmak için yazılmıştır, ciddiye alınmamalıdır. sorumluluk kabul edilmez :)

banu bilgi dedi ki...

bu sınava çalışmadan girdim çalıştıklarımdan çok daha iyi geçti.çalışmamam için oluyo bunlar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...