4 Aralık 2009 Cuma

tembel(eşmek)

aslında İzmir tembellik şehriymiş. hava sürekli bahar gibi hiç okula gitmek istemiyorum nerdeyse,tabi derste çalışmak.. bütün gün evde yatıp,çikolata yiyip dinoyla oynamak istiyorum.
iyice tembelleştirdi bu şehir beni. okul yolundayken bile bi an yarıdan dönüp eve gitmek istiyorum.ben sürekli böyle tembel modunda olunca her vize sonrası bi patlama,sinir harbi v.b. şeyler yaşıyorum böyle giderse de devam edicem galibabunları yaşamaya.daha ilk vizelerim olmasına rağmen saldım kendimi :S bugün farkettim ki ilk ders kitabım bitmek üzere ve ben yarısını biliyo muyum acaba? Alarmmm! paniklemiş bulunmaktayım şimdi bütün haftasonu ders çalışmak zorundayım çünkü şuana kadar hiç çalşmadım .. kesin hava cıvıl cıvıl ve sıcak olucak beni ders çalıştırmamak için. içime sıkıntılar düşmüş durumda karamsarım,sinirliyim sanırım ağlayabilirim.biraz daha ders çalışmamaya devam edersem de çöküşlerdeyim ...
*umarım haftasonu hava kötü olur kimse dışarı çıkamaz;benimde aklım dışarda kalmaz.
yarın zor bi gün olucak o yüzden yazımı bitirip fosur fosur uyuyan sevgilimi örnek alıp şekerleme yapıcam :)

3 yorum:

Eylül Köksümer dedi ki...

ben çok keyif aldım tembelliğinden, sakın bozma iyi ders notları uğruna! :) tadını çıkar peluş hazırlığın, gez dolaş havası da mis gibi biryerde sevgilinlesin, bu yılı kendinize ayır gitsin bebeyim.

Hasan Şeker dedi ki...

kızım örnek alıcak seni bi de başımıza 5 yıldır birinci sınıfsın.

çalış peluşum sen çalış

banu bilgi dedi ki...

sanırım artık daha eğlenceli ders çalışmak!.
sevgili sevgiliciğim bana ders çalıştırıyor. bugün aştık kendimizi ta ki ben teleferik'e telefering yazana kadar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...