13 Ocak 2010 Çarşamba

akışkan zaman

ben mi farketmiyorum zaman mı çok çabuk geçip gidiyo anlayamadım bi türlü.küçükken de bu kadar çabuk mu geçiyodu zaman? hayır diyemiyorum ama evet de diyemiyorum. sanki o zaman daha zevkliydi her şey,daha renkli ve de daha kolay.belki de sorumluluklar arttıkça hızlandı zaman.bir şeyleri yetiştirme,bir şeylere yetişme ve bir şeyleri beklentilere göre yapabilme zorunlulukları yüzünden anlayamadan akıp gitmeye başladı zaman. daha yeni gelmiştim yepyeni bi hayat,yeni insanlar,yeni otobüsler,yeni yerler! alışmaya çalışırken akıp gitmişim bende her geçen gün biraz daha fazla.ders programıma baktığımı anımsıyorum sanki dün gibiydi şimdiyse 1 hafta sonra dönem bitiyo.nasıl geçti,ne yaşadım anlayamadım ki. ben ne zaman büyüdüm de ne zaman daha da hızlı akıp gitti her şey aklım almıyo.
geleceğimin daha da hızlı akıp gitmesinden korkuyorum..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...