24 Ocak 2010 Pazar

istanbul ve kar

kimbilir ne zamandır bu kadar tutan bir kar yağmadı istanbula'a.tam hatırlayamıyorum ama iyi hatırladığım şey ışığa bakıp karın yağışını kontrol ederek okul tatil olsun duaları ettiğim zamanlar.hava biraz soğuk ama kar oynamaya başladığınız andaki kahkaha çığlıkları,koşuşturmalar ve ciğerlerininz patlayacakmış gibi hissettiğiniz o anlar unutturur soğuğu. sanırım bizim sitedeki herkes artık büyüdü.eskiden bahçe kardanadamlarla dolar taşardı,ilk günden bozulurdu bütün kar örtüsü.ayak izleri,kelebek şekilleri ve eskimo gibi giydirilen çocuklarla dolardı bahçe. yan tarafa kaymaya giderdik annelerimizin özenle sağladığı o kalın torbaları aşırıp :) şimdi bakıyorumda yarın işe gitmek zorunda olanlar arabalarını temizliyo yanlarında da kar oynayan çocukları.artık kayanda yok poşetlerle.belki de karın birikmesini bekliyolardır. ama ben kararlıyım inip kar oynıycam :)

2 yorum:

Eylül Köksümer dedi ki...

bozulmamış karlara yatmak ne güzeldir. hadi yap bunu bu akşam! burda veletler gözümün önünde ne kadar kar varsa bitirdiler, çıkıp bağırıcaktım utandım :) şimdi sizin orası misler gibidir, benim için de karda melek ol peluş!

banu bilgi dedi ki...

o kadar çok kar var ki burda bir görsen çıldırırdın yağdıkça yağıyo.fotoğrafımı çeken biri olsa kardan kelebek ve melek hallerimi ölümsüzleştirirdim :/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...