31 Ocak 2010 Pazar


Kar dolayısıyla çok fazla alışveriş yapamadan dönecek olmamın acısını annemin dolabından çıkarıyorum :)
onun bir sürü gençliğinden kalma sakladığı kıyafetleri,giymediği hırkaları,yelekleri ,atkıları.. hepsini gizlice tıktım bavuluma.bu tırtıklama operasyonunda bir de çok güzel bir elbisemi buldum kadife hoş bi elbise ne kadar da beğenerek almıştım ama bi köşede kalmış yavrucağım :D. ama hepsini aldım artık hepsi izmir yolcusu elbet orda giyerim,giymesem bile fotoğraf çektiğimiz zamanlarda giyerim.o anlarda farklı kıyafetler farklı düşünceler çıkarıyo.
bulduklarımı ve bulacaklarımı izmir'de giyebilme ya da onlarla yeni şeyler üretebilme hevesiyle doluyum :)

1 yorum:

Eylül Köksümer dedi ki...

off neler neler vardır şimdi orda, ben de benzer bir operasyonu geçen haftalarda yaptım ama giymek için değil satmak için :) annemin dolabını paraya çevirme kararı aldım peluş ayrıntıları anlatırım buluşunca :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...