15 Ocak 2010 Cuma

ta uzaklara

aslında en çok istediğim şey bu tatilde herkesten uzak bir yere gitmek,biraz kafa dinlemek. bazen çığlık çığlığa ağlamak bazen de kendi kendime gülümsemek istiyorum.bi yanımda deniz bi yanımda çimenleri istiyorum ki çıplak ayaklarımla her kum tanesini hissedebileyim.tüm duygularım ayaklarımdan toprağa akmalı.çimenlerde koşmalı ve yeşilin içinde dans etmeliyim. akşamları hırçın dalgalara karşı sıcacık bi çay içmeliyim ki sıcaktan mayışıp huzurlu uyuyayım. kimbilir ne zamna böyle bi tatile çıkıp rahatlama fırsatı bulucam.

içimde atom bombasından da tehlikeli bi duygu topağı var.çıldırtıyo beni.ve o gün ışığına çıktığında eminim ki etrafımdaki herkese zarar vericem.insanların bana verdiği zararı ben onlara vermemek için çok uzağa gitmeliyim.yalnızca ben...

tatil istiyorum,rahatlamak istiyorum ve insanlardan bir süreliğine kaçmak istiyorum..

çok mu şey istiyorum?

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...