25 Şubat 2010 Perşembe

Fıs delikanlılar





bugün otobüsde gördüğüm sinir bozucu olay yüzünden şu delikanlıyım diye geçinen erkek kurularını katletmek istiyorum!
dünyanın kendi etraflarında döndüğünü düşündüklerindne olsa gerek bu aptalca hareketleri.

"bugün -oturduğum için göremedim ama sesleri duyabiliyordum- birkaç kız otobüsün körük kısmında duruyorlardı.bir grup çakma! delikanlı grubuda kalabalık otobüste kızların yanında tarzanca sesler çıkararak ilgi çekmek için çabalıyorlardı.otobüs arada bir dur kalk yapmak zorunda kalsada insanlar birbirine çarpacak kadar sert fren yapmıyordu.sanırım çocuk kızın üstüne abandı ki kız tepki gösterdi.biraz tartıştılar ama kız pek de rahatsız olmamıştı.saçma sapan cevaplar verdi.şaşkınlığımı bir an gizleyemedim açıkçası.onun yerine kendimi koydum ben olsam kıyameti koparırdım sanırım bu yüzden başıma böyle şeyler pek gelmiyor."

delikanlıyım diye geçinen bu beyin gelişimi tamamlanmamış oğlancıkların ironik hareketlerini görünce sinirden çıldırıyorum. kendi anneleri,kardeşleri ya da kız arkadaşlarına böyle bir şey yapılmış olsa hır gür çıkarırlar,keserim biçerim öldürürüm namus tirplerine girerler ama başkalarının ailelerindeki kadınlara gelince sıra unuturlar namus! dedikleri o zımbırtıyı.

işte ben böyle ironik hareketleri olan gelişememiş tarzanlara fıs delikanlı diyorum.

1 yorum:

Grace dedi ki...

çok haklısın canım buarada resıme bıttım :)


Blogumdakı cekılıse beklerım:)


http://waysofgrace.blogspot.com/2011/09/gracein-sizleri-havalara-ucuracak.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...