4 Şubat 2010 Perşembe

garip hobi


sanırım garip bi hobim var belki de bunu bana ben farketmeden sevgili sevgilim aşıladı :) daha tespit edemedim. canım sıkılınca google'da görsellere değişik kelimeler yazıp aratıyorum ve fotoğraflara bakıyorum.bugün "ev" yazdım(evimi gerçekten özledim). yazdım ve kendimden geçtim. onler ne güzel evler yareppim ! istediğim evi birkaç parçaya bölmüşler bir sürü istediğim ev olmuş gibiydi. bi ara ekrana bakıp hayallere dalmışım ta ki annem seslenene kadar :)

(aralarında en beğendiğim ev buydu.)

çok güldüm kendime ya,daha da gülmeye devam ediyorum.hayalperestim ve hayalperest olmayı seviyorum. bazen gördüğüm en komik şey bile bana hayal kurdurup gülümsetiyo (genelde inatla metroda ya da otobüste).

sanırım seni sanal arkadaş belledim küçük,tatlı blogum :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...