21 Mart 2010 Pazar

Alice in Wonderland









bu ara izlerken en çok eğlendiğim film Alice in Wonderland di. bunun sebepleri arasında şişko kardeşlerin bir tanıdığa akıl almaz benzerliği,REd Queen ve daha birkaç şey var.

Red Queen i izledikçe bu rolü Helena'dan başka kimsenin oynayamayacağına emin oldum. her cümlesi,ses tonu,tepkileri,ukalalığı,kıskançlığı hepsi bir harikaydı.
çoğu zamanda çığlıkları çok eğlendirdi beni :)
filmdeki favori karakterimdi Red Queen :)

White Queen'e gelince çoğu zaman sinir bozucu kibarlığı,çıt kırıldım davranışları beni çileden çıkardı.özelliklede bembeyaz teni,saçı,elbiseleri yanında ironik simsiyah kaşları çok güldürdü beni :)

ve film sonunda film kadar etkili olan Ali'nin yeniden yorumladığı Mad Hatter dansı :)

çok eğlenceli bi sinema gecesiydi :)
sanırım en kısa zamanda birkez daha izleyeceğim Alice in Wonderland'i :)

1 yorum:

Eylül Köksümer dedi ki...

ben sevemedim bu filmi ya.. tim burton'ın artık sürekli kendini tekrar eden bir formülü var, sanki artık yeni hiçbirşey yapmıyor adam. başrole de johnny ve helena'yı illa yerleştirmesinden de sıkıldım, ben bu ikisini ayrı görmek istiyorum artık :)
ama alice'i oynayan kızı beğendim baya. değişik bir yüzü var, alice'in çocuk değil de aklı başında bir genç kız olması da iyi olmuş.
ayrıca, beyaz saçlar ve siyah kaş cidden felaket bir görüntü :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...