7 Mart 2010 Pazar

çekim arkası


poz vermenin bu kadar eğlenceli olabileceğini dün anladım tam anlamıyla :)
hem dikkatli hemde hızlıca üstümü değiştirmem gerekirken paravanın arkasında elimin ayağıma dolanması çok eğlenceliydi :)
bir elbiseyle birkaç poz çektikten sonra cıvıyıp dil çıkarmadığım pek az fotoğraf var sanırsam.
poz vermeyi hep çok suni bulmuşumdur ta ki düne kadar. bilmiyorum belki ortamın samimiliğinden ve yan stüdyoda salsa dersleri olmasının da neşesiyle sevmeye başladım bu işi.
bundan sonra sevgili sevgilim ve fotoğrafçım Hasan Şeker için zorluk çıkartmayacağımı umuyorum.
ve bir dahaki çekimde tekrar böyle eğlenmeyi diliyorum.

not:bu ve önceki çekim fotoğraflarını en kısa zamanda ortak blogumuzda yayınlarız diye tahmin ediyorum :)

http://bizimhayalgucumuz.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...