19 Mart 2010 Cuma

müzikalsever olmak!











müzikal filmleri seviyorum birde kaliteli oyuncular oynuyorsa izlemeye doyulmaz oluyorlar. izlediğim filmi birden fazla izlemeyi sevenlerden değilim ama müzikallerin yeri apayrıdır bende.
özelliklede ;
*Moulin Rouge
*Chicago
*Nine

ama içinlerinden birini seçmem gerekirse şüphesiz Moulin Rouge. bu seçimimde Nicole Kidman'ın etkisi çok büyük tabiki ama Nine'da da onun oynamasına rağmen cık Moulin Rouge benim için hep apayrı oldu ve olacak eminim.

Christina Aguilera, Lil' Kim, Mya, Pink - Lady Marmalade daha 9-10 yaşlarındayken dinlemiştim sanırım Moulin Rouge ilk hayranlığımda bu şarkı ve video klibin etkisini de göz ardı edemem.saçımı klipte Christina'nın saçı gbi yapabilmek için tamamını ördürmüştüm-ki saçım çok gür olduğu için hem benim için hem ören için eziyete dönüşmüştü- :) birkaç gün bekledikten sonra örgülerimi açtığımda saçım Christina'nınkinin kahverengisi gibi olmuştu. öyle sokaklarda gezmiştim
ama pişman değilim yine o kadar saçım olsa yine yapardım. :)

sanırım bir müzikalde oynamak istiyorum evet bunu kesinlikle istiyorum şuan kesin kararımı verdim. :)
hem dans etmek hemde film çekimleri sırasında çok eğlenmek istiyorum bunların sonucunda mükemmel bi film ortaya çıkmalı.

bunu sevgili iş ortağım Hasanşeker'le paylaşmalıyım ve küçük çaplı bir şeyler üretip hayata geçirmeliyiz.

not
:fikir açıklığa kavuştuğu anda Nicole'cüğümün Moulin Rouge'daki bir fotoğrafına kendi kafamı yapıştırıp ilan edeceğim :)

2 yorum:

DB JUNK dedi ki...

Moulin Rouge en sevdiklerimden:)

banu bilgi dedi ki...

Bende çok seviyorum kesinlikle koleksiyona koyulması gereken bir film.nedense her zaman diğer müzikallerden daha özel geliyor bana dekor,kıyafetler,danslar,şarkılar hepsi birbirinden muhteşem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...