27 Nisan 2010 Salı

Barney Stinson vs Samantha Jones




How I Met Your Mother izleyen herkes Barney'i yakından tanır bilmeyenler içinse o tam bir kadın düşkünüdür,elde edemeyeceği ve birlikte olmadığı kimse yoktur nerdeyse.

her zaman Barney kadar seks düşkünü bir karakter olmadığını düşünmüştüm.bence diziler içinde o tekti ve sanırım sadece bir erkek böyle olabilir derdim ta ki Samantha Jones'u tanıyana kadar :)


Samantha Jones;Sex And The City de bir karakter çok da hoş bir sarışın kendisi. ve asıl bomba o bence Barney 'nin en büyük rakibi. isteyipte elde edemediği bir erkek yok ve şehirdekilerin hemen hemen hepsiyle ilişkisi olmuş.

bana kalırsa HIMYM'ın bir bölümünde Samantha Jones oynamalı ve Barney'le karşılaşmalılar.umarım senaristininde bir gün aklına gelir bunlar. :)

Sex and the city de ; 4 kadının hikayesi anlatılıyor ve hepsinin tek gecelik ilişkileri,birkaç haftalık ilişkileri ya da uzun süren birliktelikleri oluyor. bazen hayatlarına giren eski erkeklerden kopamıyorlar. içinde çok fazla cinsellik geçen bir dizi ama kadınlarında bir cinsel hayatı olabileceğini ve onlarında erkekleri bir cinsel obje olarak kullanıp atabildiklerini anlatan bir dizi.

ben yakın zamanda izlemeye başladım ama 3. sezonu bitirmek üzereyim nerdeyse eğer merak ederseniz sizde bir bakın derim hem bizim 1.5 saatlik dizilerimiz gibi de değil sadece 25 dakika sürüyor. izlenmeye değer ben severek ve merakla birazda kendimi kaptırarak izliyorum :)


şimdi geçelim yazının ciddi sonuna bir erkek şehirdeki tüm kadınlarla yattığında onun gurur tablosu olarak görülür ve bu çok normal karşılanır peki bir kadın bunları yaptığında neden adı çıkar ?
bir düşünün derim!

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...