13 Nisan 2010 Salı

çilek reçeli




uzun süredir özlediğimi farkedemediğim bir kokuyu almaktayım şuanda. içimi mutluluk ve tatlılar yapma isteği bürüdü :)
aklıma ananemin yaptığı çikolatalı kekler geldi.yapıldıktan bir iki gün sonra üstlerine ev yapımı çilek reçeli döker yerdim. düşük tansiyonum yüzünden yemek yemekten keyif alamasamda sanırım kendimi zorlayıp reçelden kaşık kaşık yiycem.
aklımda birkaç tatlı var hani şu hafiflerinden uydurma tatlılardan. muahllebi ve reçel 2lisi gerçekten hafif olucaktır diye düşünüyorum umarım mideme de dokunmaz.uzun zaman sonra evde yapılmış çilek reçeli kokusu almak beni evimde gibi hissettirdi.
seni özledim ve seni seviyorum pamuk ananem :)

4 yorum:

Eylül Köksümer dedi ki...

tüm kalbimle katılıyorum, çilek reçeli kokusunu aldığım anda kendimi ananemin yanında, şefkatle sarmalanmış ve huzurlu hissederim. bide ben hep şey yaparım ananemdeyken, onun tuzu alınmış peynirlerinin üzerine çilek reçeli döküp yerim. vallahi güzel oluyor. ay canım çekti keşke gece gece okumasaydım yazını :) afiyet bal şeker peluşkama!

banu bilgi dedi ki...

sağol eylülüm :) arada bi gece gece kalori patlaması yaşamak her zaman eğlenceli olur tahminimce :)

Hasan Şeker dedi ki...

benim osuruğum çilek reçeli gibi kokar aslında.

banu bilgi dedi ki...

pissin pis.sen o kokuyu alamadın ki içerde kitap okuyodun pıırt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...