2 Nisan 2010 Cuma



SEVGİLİ DAYIM ERTUĞRUL DİKMEN'E

sen ki beni kendimi kapattığım dünyadan çıkarmak için en çok uğraşan insan, öyle çok emeğin var ki üstümde.her haftasonu görüştüğümüzde hep küçüklüğümü anlatırdın bana. en çok eğlendiğimizde etli butlu bacaklarımı ve saçlarımı kazıyışını konuşmak olurdu. her seferinde kahkahalarla güler ve saçımın şuan ne kadar gür olduğunu konuşurduk.
ve tabi mangal günlerimiz olurdu o olmasa bile evde kesin bişeyler yapardın bize. ve her zaman benide yanında götürdüğün büyük kızındım ben.bize kızdığında sadece bir laf söylemen yeterdi.öyle otururdu ki mideme utanır sıkılırdım ama hemen kendime çeki düzen verirdim.
yeni bir motor ya da fotoğraf makinesi aldığında hemen benide çağırırdın,banada denetirdin.ne çok eğlenirdik her gittiğimiz yerde.
sonra çektiğin fotoğrafları gösterirdin bize ya da internette komik şeyleri bazende sana gelen o mail'leri tabi.
sen hayatın boyunca hep anı yaşamaktan yanaydın özenirdim sana çok da önem verirdim söylediklerine,yaptıklarına. motoruna atlar yeni bir maceraya koşardın biz fotoğraflarla takip ederdik seni.
hasta yatağında bile bizi gülmekten kırıp geçirirdin özellikle de hastanede doktorlar ve hemşireler hakkında söylediklerinle.
en önemlisi her zaman nah çekmeyi bilirdin hayata seni üzmesine asla izin vermezdin.
ve hep hatırlayacağım şen kahkahalarını,pür dikkat dinlediğim o güzel anılarını.
sen beni kızın kadar sevdin bende seni en az babam kadar.
seni çok özliyeceğim biliyorum ama bir bildiğim daha var ki sen hep yanımdasın.
seni çok seviyorum dayıcım.
sana söz veriyorum övündüğün kadar iyi yerlere gelicem ve sana layık olucam.
ve yapacağım ilk profesyonel çalışmayı senin için yapacağım.
biz hep birbirine kenetli bir aile olduk şimdi de öyleyiz sadece sen biraz uzaktasın sanki yurtdışındaymışın. daha bir sürü şey yazmak istiyorum ama kelimeleri toparlayamıyorum her şey şuan çok taze zamanla alışıcam ve güçlü olucam söz veriyorum.hayatımın en güzel zamanlarını sana mektuplarımda yazıcam.
seni sevmeyi,özlemeyi asla bırakmayacağım.
seni asla unutmayacağm dayıcım iyiki varsın.
seni çok seviyorum.
iyi geceler

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...