14 Nisan 2010 Çarşamba

hastalık dağı




bu aralar hastalıklarla boğuşuyorum.birkaç günlük mide hastalığı serüveninden sonra yataktan çıkabildiğime sevinirken şimdi de ekstra düşük tansiyonum bana yat yattığım yerde diye bir tokat patlattı sanırım.

mide bulantımdan kurtulmuşken şimdi dönen gözlere,uçuşan minik halkalara ve kansızlığa sahibim. en korktuğumsa doktorun bana o içilen minik şişe kan ilaçlarından vermesi(bundan gerçekten korkuyorum).
bugün doktora gidip acı cevabı öğrenmek zorundayım.

3 yorum:

Eylül Köksümer dedi ki...

umarım gerek kalmamıştır ya gerçekten de iğrenç birşey o kan ilaçları. belki beslenme şeklini değiştirmen gerekiyodur, daha kolay ve sağlıklı çözümleri olmalı bunun ya.. 24 yıldır aralıksız mide bulantısı çeken bir insan olarak, halini anlıyorum ve çok geçmiş olsun diyorum.

banu bilgi dedi ki...

teşekkür ederim eylülüm bugün kan testi sonuçlarımı alıcam zaten kanım yok bi sürü kan aldılar bu tıpı hiç anlamıyorum :)

DB JUNK dedi ki...

Çok geçmiş olsun, umarım iyisindir. Kullandığın cychodelic imaja bayıldım:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...