9 Nisan 2010 Cuma

mide bulandırıcı parkurlar





sanırım bu gece izlemekle en büyük hatayı yaptığımız programdı Fear Factor. işkence gibi olmasına rağmen izlemekten kendimi alamadım resmen hem öğürdüm hem izledim ve izlettim. ikimizinde öğürmesine rağmen kanalı değiştiremedim çok garip ama anlık bağımlılık yapıyor sanırım böyle heyecanlı programlar. sevgili sevgilim (ona adıyla hitap etmek çok garip geliyor nedense sanırım bu zamana kadar pek adıyla hitap etmedim bu da ayrı bir yazı konusu) bilgisayar başında olmasına rağmen onun bile gözü takıldı ve o da hem öğürdü hemde göz ucuyla izleyip değiştir diye bana çemkirdi :) bense en son yarışmacının hangi pislikleri içiceğini merakla bekledim! şuan düşününce kendimi gerçektende iğrenç hissediyorum. o programı izledikten sonra yaptığım jöleyi de yiyemedik :/ belki bunun nedenlerinden biri yanlış meyveli bir seçim yapmamız da olabilir :) daha fazla yazamayacağım sanırım midem bulanmaya devam ediyor ve beynimle birlikte bana çok kızgın olduklarına eminim. :)
sanırım çok uzun bir süre bu yarışmayı izlemeyeceğim :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...