10 Nisan 2010 Cumartesi

temizlik günü



kadınların çoğu temizlik yapmaktan nefret eder genelde ama nedense ben temizlik yapmaya bayılıyorum.
bizim evimizde her cumartesi temizlik günüdür duruma göre ya öğleden önce ya da öğleden sonra yaparım temizliği. tek başıma temizlik yapmayı her zaman daha çok seviyorum çünkü belli bi temizlik programım var ve ona göre yapıyorum (çok garip biliyorum normalde asla böyle programlı biri değilim ). genelde evin en dağınık yerleri salon ve giyinme odası oluyor(özellikle de giyinme odası). hafta boyunca giyinme odasına pek özen göstermiyoruz.temizlikten sonra ilk birkaç gün düzenli olsada sonra dağılmaya başlıyor en azından dolaplarımızın içi :)




tabiki yaptığım temizliği sabote etmeye çalışan bir de yaramaz var evimizde; Dino :)
elektrik süpürgesini kapadığım anda banyoya koşup sarı viledayla savaşıyo :) onunla hem oynuyo hemde sildiğim yerlerde ayak izlerini bırakıyo.bu durumu yaşadığımız her cumartesi evde kavga çıkar ve ben dinoyu temizlediğim odalardan birine koyarım yerler kuruyana kadar en azından.tabiki çıktığında kızgınlığını hemen belirtiyor bende o zaman kızmamaya çalışıyorum ona.temizlik sonunda ikimizde koltuğa yayılıyoruz.ben internette bir şeyler yaparken o genelde yanı başımda uyuyo oluyor hep :)

ve şimdi dinlenme zamanım :)

2 yorum:

Hasan Şeker dedi ki...

her gün evi temizle o zaman peluş. bunu gerçekten severek yaparsın bence. :)

banu bilgi dedi ki...

doktor haftada bi kereden fazlası zararlı dedi.bu haftalık tek dozluk bi sevgi :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...