16 Mayıs 2010 Pazar

BENcil-lik?

aslında bencillik konusunda yazılacak birçok şey var ama ben çok dauzun şeyler yazma amacı gütmüyorum şuan. fotoğraflı bir yazı paylaşmak istemiştim ama bencillikle ilgili bir fotoğraf bulamayacağımı farkettim.bakınırken bencillikle ilgili "her insan bencil doğar!" diye birşey gözüme çarptı. kabul etmediğimiz fakat doğruluğu tartışılamayacak bir söz bana kalırsa. gerçektende her insan bencildir.ben bencildeğilim diye inkar edemez hiç kimse.bu yazıyı yazarken ben bile ne kadar bencil olduğumu düşünüyorum.

bencil olmakla birlikte bazen ne kadar düşüncesiz oluyoruz?

ve tabii biz insanlar neden elimizdekinin kıymetini bilmeyiz ta ki karşımızdaki her neyse onu kaybedene,yıpratana dek?


bir anda aklıma yüzlerce soru takıldı.

sanırsam bencil olmamak pekte mümkün birşey değil ama az bencil olabiliriz belki veya her zaman değil de zaman zaman bencil olabiliriz.
dozunu ayarlayabilmeyi öğrenmeyi isterdim!

daha az bencil olabilmemizi diliyorum :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...