29 Mayıs 2010 Cumartesi

en huzurlu gün bugün




sanırım son zamanların en huzurlu gününü yaşamaktayım.
kahvem,bisküvili tatlım,hafif rüzgar,karşımda deniz boylu boyunca ve binalara rağmen
sahilde kalan bir tutam orman.

denizi izlemeyi çok severim,kesinlikle bana huzur verdiğine inanıyorum. tabiki buna denizci bir babaya sahip olmam ya da 4 yaşıma kadar ağaçlar ve denize yakın bir yerde büyümem de etken olabilir.

aslında bu anı fotoğraflamak isterdim ama ne kılığım ne de saçım buna uygun:)
bu saate kadar üstümden tavşanlı geceliğimle duruyorum.saçım da bir komedi tepeden toplanmış ama yarısı ensemde :)

bir yandan tatlı yiyorum (bu aralar sürekli kafadan uydurma tatlılar yapıyorum) bir yandan kahve içiyorum.arada müzik dinliyorum,oyun oynuyorum.evde tek başıma denize karşı kafa dinliyorum.

umarım herkes bugün güzel ve huzurlu bir gün geçirir.şuana kadar geçirmediyseniz bile umutsuzluğa kapılmayın,daha yarın var :)

3 yorum:

Modafobik dedi ki...

Ayneeen yaa (:
Bugün pek bi huzurlu geçti, aldım elime wite mochamı oturdum banka özlemişim bu huzuru (:

Eylül Köksümer dedi ki...

benim de çok güzel ve huzurlu geçti bugünüm, herşeyi bir kenara bıraktım ve tüm gün keyif yaptım. ne kadar özlemişiz sadece keyif yapmayı.

banu bilgi dedi ki...

arada bir kaçamak yapmak ve evde kalıp tembellik yapmak yenilenmiş hissettiriyor :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...