1 Mayıs 2010 Cumartesi

Hoşgeldin Fırın

tey tey artık bir fırınımız var :)
gelsin kekler,kurabiyeler,börekler,çörekler ve tabiki gelsin kilolar :)

yinede ailecek pek bir mutluyuz fırınımızla.mutfakta yeni tatlar denemeye başlıycam.
yakın bir zamanda pasta malzemeleri satan bir dükkan bulup gıda boyası ve birçok malzeme almayı planlıyorum.renkli ve şekilli kurabiyeler yapıcam.







ilk olarak browni yapıcam :) ardından yağsız yapılan Pembe'nin keki :) (arada bir az kalorili şeyler yemek iyi olacak)






yemek olaraksa uzun zamandır yapmayı istediğimiz beşamal soslu fırında patates yapıcaz. (gerçekten çok severim)

yemek konusunda fırını genelde evimizin en iyi aşçısı olan HasanŞeker'e (muçka) bırakacağım.
tatlı konusunda o da bana bırakacak fırını :)

fırınımızda yaptığımız güzel şeylerle birlikte dalgınlıkla yaktıklarımızı da paylaşacağıma söz veriyorum :)

6 yorum:

Hasan Şeker dedi ki...

ben fırında tavuk yemekleri yapıcam, sebzeli yemekler yapıcam. çok güzel olucak.

Her gün bir tatlı isterim. Haftada en az 1 kez görmek isetdiğim tatlar

1- Cheesecake
2- Tiramisu
3- Brownie
4- çilekli Tart
5- bisküvili Top (bunun için fırına gerek yok dimi ?)
6- Dondurmalı İrmik Helvası

Son günü de sana bırakıyorum:)

banu bilgi dedi ki...

7 haftada bunlardan hepsini yemiş olacağını temin ederim bebişim :)

Hasan Şeker dedi ki...

Google'miz var fırınımız var unumuz şekerimiz yumurta sarımız da var tamam işte. Hepsini yap yicem!

banu bilgi dedi ki...

arada sende yapta bende yiyeyim

Eylül Köksümer dedi ki...

düşünüyorum da, arka mahallemde oturuyor olmamanız benim için hem çok üzücü, hem de iyi bir durum, zira bozuk formumu iyice mahfedersiniz siz iki aşçı.

yaşasın fırın! hadi aşın kendinizi! buraya yaptığın tatlıların fotoğraflarını koy da mahrum kalmayalım peluşum.

banu bilgi dedi ki...

şimdi browni yaptım sosunu çekmesini bekliyorum :) yavaş yavaş e başlıycam çok heyecan verici.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...