22 Mayıs 2010 Cumartesi

imdaat! doyma hissimi kaybettim.





kendime inanamıyorum.
normalde öğünlerimi bile azıcık yiyen ben şimdi doymak bilmiyorum .yemekten bir saat sonra tekrar yemeye başlıyorum.canım sürekli tatlılar,börekler,çörekler,yemekler istiyor.bazen meyve yiyerek bastırıyorum bu hissimi. antibiyotikler ve diğer ilaçların etkisidir belki diye düşünüyorum sonra farkediyorum ki kendimi kandırıyorum :)

geçen gece saat 2 falandı sanırsam.diziyi durdurup mutfağa gittim.bir kase çorbayla birlikte biraz da ekmek yedim.daha 20 dk bile olmadan tekrar acıktım ve gidip ev poğaçası yedim bir tane.ardından daha da yememek için yattım.

sürekli su içmem gerektiği için her yemeğin üstüne biraz su içiyorum ki şişsin de beni tok tutsun diye.

n oluyor mideme bilemiyorum off. sürekli hasan'ın tabağını tırtıklıyorum (kendiminkini hemencicik bititrdiğim için). ilaçlarım bittiğinde doyma hissim yerine gelmezse tonton bir kız olacağım sanırsam.

3 yorum:

Eylül Köksümer dedi ki...

peluşum yemekleri o büyülü ve renkli dünyasına kaptırma kendini. bunu sana geçen sene homhomhom herşeyi yediğim dönemde ''sen ye, zaten zayıfsın hiçbişey olmaz'' diyenleri dinlediğim için söylüyorum, bir senede 7 kilo aldım.. ve yeme isteğim birazcık bile azalmadı malesef.
ama öte yandan, sen cidden çok zayıfsın, birazcık yemeyi abartsan bişey olmaz sanırım :)
su iç tatlım, çok su ve çok hareket, zaten kilo tutmaz senin narin vücudun. azıcık tonton olursan o da çok yakışır hem.

banu bilgi dedi ki...

gelince farkedersin tontonlaşıp tontonlaşmadığımı :)

Mia Wallace dedi ki...

anaa banucuumm yerim snei bazen olur öyle :)

Ayrıca posta koyduğum foto süper bi şey insanı deli gibi acıktırıyor!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...