14 Mayıs 2010 Cuma

karmançorman bir gece




gondol paniğinden sonra nihayet ayaklarım yere basıyor ve evdeyim:) fakaat sıkmaktan kasılmış sağ kolum beni biraz zorluyor. hadidedik çıktık plan dışı bir sürü aktivite gerçekleştirdik bugün.kapanmış bir agora,kapanmak üzere olan bir kipa ve ardından lunaparkta gondol işkencesi.bir an gazla bindik ama düşmemek için kendimi nasılkastım bilemiyorum.zayıf olmanın dezavantajı gondoldan kaymak.sanırım bir süre boyunca gondola binmemeyi düşünüyoruz :)
zaten en tepedeyken hasan'ın ağzından dökülen yüzbinlerce küfürle beraber benim yeteer çığlıklarım(şuan boğazım acıyor) geceyi çınlattı.

bu gondol işkencesinden sonra sanırım karmaya inanıyoruz :)

3 yorum:

Eylül Köksümer dedi ki...

gondol en renkli, süslü, gösterişli rezalet işkence aracıdır! havalara yükselip, başaşağı haldeyken ve hızla aşağı savrulmama ramak kala içimden ''neden... neden buna kendi rızamla katıldım.. aklımdan neler geçiyordu..'' diye geçtiğini hatırlıyorum. bir daha da binmedim, binen ve keyifle eğlenceyle çığlıklar atanlara da hep şüpheyle yaklaştım. aman canlarım, geçmiş olsun diyeyim :)

banu bilgi dedi ki...

teşekkürler ediyoruz.bindiğime pişman oldum zaten.adam inatla yavaşlatmadı yeter diye bağırmaktan kendimi kaybettim :) bir ara adama senişikayet edicem falan diycektim ne akla hizmetse.tek emin olduğum konu a slında o çığlıkları atan insanların korkutan attıkları :)

Hasan Şeker dedi ki...

Adam artık beddua etmeyin dedi, daha ne desin. En tepedeyken adamın neyi varsa sövdüm ama en çok kendime. Bu işkenceye 2.5 lira vermiş olmama da inanamıyorum. bundan sonra hep atlı karınca, hep tırtıl. Ötesi yoktur benim için.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...