3 Mayıs 2010 Pazartesi

En İyiler




tam tarih veremeiyorum ama şu birkaç haftadır izlediğim En İyi Türk filmiydi Herkes Mi Aldatır? .çok orjinal bir film olmuş mekanın sadece otel içi olmasına rağmen hiç sıkmıyor tam tersi sürekli bir şeyler oluyor ve gülmekten yanaklarınız ağrıyabilir şahsen benim ağrıdı :). oyuncularının kalitesiyle birlikte repliklerin orjinalliği deinanılmazdı.arada hoş mesajlarda veren bir evlilik komedisi bu film.
izlemenizi şiddetle öneririm :)



ve şimdii




izlediğim en iyi çizgi filmler arasında yerini ön sıralarda alan 'How To Train Your Dragon' a geldik. gerçekten çok iyi bir konusu var. abuk sabuk çocuk çizgi filmlerine benzemiyor hatta yetişkinlerin bile izleyebilecekleri tarzda bir film olmuş.çoğunlukla baba-oğul arasındakş düşünce farkından ortaya çıkan bir film. ben afişini gördükten sonra vizyona girmesini dört gözle bekledim.çıkar çıkmaz olmasada birkaç gün sonra izlemeye gitmek zorunda kaldık 23 Nisan dolayısıyla :)
biraz olsun bu aralar bir değişikliğe ihtiyacınız varsa kesinlikle izlemelisiniz.
biz filmi izlerken keşke bizimde ejderhamız falan olsa demeye başladık. çok eğlenceliydi aşırı duygusal olduğum için kimi hüzünlü sahnelerde içim parçalandı diyebilirim.


ve buradan Palmiye Avşar Sinemasına (ucuz biletler ve boş salonlar sağolsun) hemde yürürken sürekli kolunu mıncıkladığım sinema arkadaşım Hasan Şeker'e teşekkürlerimi sunuyor ve öpücükler yolluyorum :)

2 yorum:

Eylül Köksümer dedi ki...

baya bir meraklandım madem tavsiye ediyorsunuz izlemek gerek, ejderha cidden tatlı görünüyor bu arada

banu bilgi dedi ki...

çok tatlı ya izlemelisin kesinlikle adı dişsiz bi sahnesi var çocukla balığını paylaşıyo ikiside birbirinden şapşal :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...