7 Mayıs 2010 Cuma

teknolojiye güven olmazz!!





internete ne kadar bayılıp söz söyletmesekte aslında internet insanı yalnızlaştırır daha öte boyutu ise asosyalleşip,gözlerinizin kurumasıdır.

dikkat!
bazı zamanlar da teknolojiden nefret etmek ve aradaki bağı koparmak gerektiğini unutmayalım.
ve ara sıra bilgisayar olmadan zaman geçirdiğimiz o günleri hatırlamalı yine o eğlenceli şeyleri yapmayı ya da en azından iletişim kurmayı denememiz gerek.

not:çektiğim tüm özel fotoğrafların o aptal harddisk te olması ve o garip aletin bozulması yüzünden tüm emeklerimin uçup gittiğini bilmek beni teknoloji düşmanı olmaktan vazgeçiremiyor şu aralar!

3 yorum:

sentekbizikimiz dedi ki...

en korktuğum şey bilgisayarımın çökmesi ve aynı zamanda harddiskimin bozulması,ara ara bunu hayal ediyorum sonra da kötü düşünme ipek diyorum ama düşündüm de kabus !

banu bilgi dedi ki...

berbat bir şey ya yastayım sanırım ve ara ara teknolojik aletlerden nefret ediyorum :(

Semih KARTAL dedi ki...

la mal buluta atsana resimleri xdxd

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...