9 Mayıs 2010 Pazar

uzak yollardan anne ve ananeye





uzak olunca anlaşılıyor canınız olan insanların önemi!
annemi,ananemi öyle çok özledim ki.burnumda tütüyor derler ya işte onun 2 katı kadar. annemle çok sık tartışırdık,birbirimizi yerdik 15 dakika sonra hiçbir şey olamış gibi yine güler,konuşurduk şimdi tartışamayacağım kadar uzakta.her gün telefonla konuşsak bile görmenin,yanında olmanın yerini tutmuyor.18 yıl boyunca ilk kez bu kadar uzun süre ayrı kaldık.ki ben 2 günlüğüne babama giderken bile arabaya bindiğimde annemi özleyen biriyimdir nolursa olsun aramızda.
o benim hayattaki herşeyim!
benim için yaptığı fedakarlıkları asla unutamam. ve bilirim ki gözümün yaşının akmaması için elinden gelen her şeyi yapar.
şimdi öyle çok özledim ki onunla tatlılar yapmayı,tv izlemeyi,bilgisayar için sıra beklemeyi,top oyununu oynamayı.
ben yanındayken kıymetini iyi bilemedim sanırım anne ama öyle anlıyorum ki.
kazık kadar olsam da hala daha seninle uyumayı çok seviyorum anne!


ve tabiki ananem!
o benim meleğim dünya da gördüğüm en merhametli,en temiz kalpli insan.
duygusallığımı ve şiir yazma yeteneğimi ondan aldığıma inanırım hep.annemler tatile giderdi ben gitmezdim ananemle kalır onun koynunda yatardım.birlikte mantı yapardık,börek çörek yapardık.
beni şımartırdı birazda ama onu asla kimseyle paylaşamazdım şimdi biraz büyüdüm duruma göre paylaşabilsemde o hala benim pamuk yanaklı ananem :)
yer ve zamanı önemsemeden telefonu kapatmadan önce öpücükler yollarımız birbirimize.
uyumadan veya evden çıkmadan önce ona uğrarım iki yanağımdanve çenemden öper öyle giderim gideceğim yere.
daha neler neler yazardımonun hakkındaama duygusallaşmaya başladım sanırım yazımı bitirme zamanı :)

biz üçümüz nolursa olsun birbirimize çok bağlıyızdır.ee tabi et tırnaktan ayrılmaz :)

seni seviyorum anane,seni seviyorum anne.

iyiki varsınız iyiki benim annem ve ananemsiniz.

anneler gününüz kutlu olsun kızlar :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...