11 Haziran 2010 Cuma

2 yıl uçtuu gitti bende arkasından bakakaldım



ne desem nasıl başlasam hiç bilemiyorum.açıkçası kızgınım biraz hatta birazdan biraz daha fazla .
noluyor diyeceksiniz hemen anlatmaya başlıyorum.

ilk darbe lisenin 4 yıl olmasıyla geldi.tamda benim liseye başlayacağım sene.haydi dedik tamam başladık derken son seneye geldiğimde farkettik ki aslında boşa uzatılmıştı.doğru düzgün ders kitapları çıkarılmamıştı bu yüzden öss ye katkı adı altında kimya,matematik,fizik görmeye başladık ki ben sözelim :)

ikinci darbe ise üniversite hazırlığından geldi .yine hazırlığın zorunlu olmadığı zamanlardı ki ben üniversiteyi kazandım ve bilin bakalım ne oldu tataaam hazırlık zorunlu hale geldi.üstelik bölümde hocalar takmıyomuş bile notları veriyolarmış sınava giriyomuşun falan filan.

şimdi kızgınlıklarımın nedenini söyleyeyim.bugün öğrendiğim haberler ciddi sinir bozukluğu yaptı bende.sanırım şuan içime attığım için pek belli olmuyor.
neyse bekletmedenl söyleyeyim.bugün öğrendim ki bölümümde hazırlık kalkmış benim yarın finalim var.ben neye yanayım 1 sene boyunca bok gibi bir ortamdan birkaç iyi arkadaş bulsam bile sıkıntı dolu bir yılıma mı,birinci sınıfın derslerinin daha eğlenceli olmasıyla onlara özlemle bakmama mı yoksa bir sene boş yere geç mezun olacağıma mı söyleyin dostlar ?

aa durun daha bitmedi 2. haber ise liseden geldi tokat gibi.liseler 3 yıla iniyormuş. ben yine boş yere okudum 1 sene.nedir benim bu kaderim yahu.dünyanın sonu geliyor diyolar benimse ömrümden 2 yıl boşa gitti bile. o 2 yıl boşa gitmemiş olsaydı belki de şuan üniversite 2. sınıfı bitirmiş olacaktım. maksimum 22 yaşında mezun olup belki de 30 uma kadar ciddi bir kariyer yapıp çok önemli yerlere gelebilirdim.

neyse - ebilirimdimli cümleler kurmayı bırakıyorum.kurdukça sinirim tepeme çıkıyor.

sürekli karar değiştiren YÖK'ünde MEB'inde ortasına çomak sokiyim.hepsine tüküreyim. kendi canları sıkıldığı için binlerce öğrencinin hayatını değiştiren sisteminde içine tüküreyim.

terbiyesiz olmak istemedim siz tüküreyimlerin,çomak sokayımın yerine kelimeler koyarsınız ;)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...