12 Haziran 2010 Cumartesi

bir İstanbul yolcusu




İstanbul'dan İzmir'e gidişim sanki dün gibi geliyor ama koca bir sene geçti neredeyse üstünden ve ben hazırlığı bitirdim.ne çabuk geçti anlamadım ya neyse :)
öyle böyle derken İstanbul'u özlemedim değil her şeye rağmen.Kadıköy burnumda tütüyor desem yeridir. Kadıköy kalabalığını özledim,her şeyin elimin altında olmasını ve istediğim her şeyi bulabileceğim hayatımın geçtiği Kadıköy'ümü özledim yahu.kendimi bildim bileli Kadıköy'deydi kurslarım,dershanem,sosyal ortamım.
yarın İstanbul'a gidiyorum ve yorgunluğumu atar atmaz koşarak Kadıköy'e gidicem sanırsam :)
İstanbul'un her yerini özledim tıklım tıklımlığına,trafiğine ve sapıklarına rağmen :)
ve en önemlisi arkadaşlarım ve ailemi bir de Dinocuğumu pek özledim doğrusu.
haydi bakalım İstanbul yarın beni hoş karşıla da hasret giderelim :)

1 yorum:

Eylül Köksümer dedi ki...

heyy yorum yapılıyor!!
istanbul'a hoşgeldin bebek, seni özledi buralar. tahmin ediyorum kadıköy'le hasret gidermişsindir. şimdi sıra taksim'de hadi gelsin cumartesi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...