5 Haziran 2010 Cumartesi

eyvah! yatak sığırı mı oldum ?


okulumun bir süreliğine bittiği günden beri nedense her geçen gün daha da çok uyumaya başladım. 11 de kalkarak kendime şaşırdığım geçen günlerde, bugün 12 ye çeyrek kala kalkınca şaşırdım kendime :) noluyor bana diye. sanırım vücudum kış ki uykusuzluğumun acısını çıkarmaya başladı. aslında şikayetçi değilim bundan. uyandığımda kendimi iyi ve güne hazır hissetmek hoş oldu yahu :)
gerçi sabahları ara ara uyandığım oluyor ya da tuvalete kalktığım ama yatağa döndüğümde uykumun hiç dağılmamış olması ve hemen uykuya dalmam sevindiriyor beni :)
uykularımın bu kadar uzun sürmesini sağlayan çift perdeye teşekkürlerimi sunarım :)

haydi herkes uykuya :)

2 yorum:

Eylül Köksümer dedi ki...

fotoğraftaki kızı sen sandım. sen misin yoksa? ne tatlı bir resim, yazıya cuk oturmuş.
yataklarımızın tadını çıkaralım, canımız yastıklarımız :)

banu bilgi dedi ki...

ben değilim malesef :) bende çok sevdim fotoğrafı canım siyah beyaz fotoğraflar çekilmek istiyor.bu aralar bütün gün evdeyim.sınavıma 5 gün var daha sanırım kendi kendimi çekicem evde :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...