27 Haziran 2010 Pazar

her kadın biraz geyşadır.



aslında tam geyşalık dememek lazım buna yanlış kelime olabilir hatta bazı çevrelerce yanlış bile anlaşılabilir. ben birazdan daha açıklayıcı bir şekilde anlatayım size.

bu başlığı görenler şok geçirebilir ve hatta kıyametler kopabilir :) ama yanlış anlamayın çünkü birkaç yıl öncesine kadar tek idealim iyi bir iş,ben ve köpeğim olan bir hayatken şimdi her kadın biraz geyşadır diyorum.nasıl yani ? diyebilirsiniz
şöyle;
yıllar yıllar önce tam bir feminist denilebilecek kadar psikopat olan ben şuan nasıl böyleyim.
çoğunluk adına konuşmayayım ama kendi adıma şunları diyebilirim.
birkaç yıl önce tanıştığım hayatımdaki sayılı süper erkeklerden yeri apayrı biri sayesinde bunları düşünüyorum.
daha detayla anlatmak gerekirse.bir erkeğin hayatınızda gerçekten de özel biri olduğuna inandığınız zaman başlar bu hisler.
benimki mi ?
ilk olarak benden onlar için otel ayarlamamı istediği zaman ortaya çıktı. açıkçası benden bunu istediğinde çok mutlu oldum ve çok özel hissettim kendimi belki çok saçma gelebilir size. birkaç saat içinde onlara iyi ve uygun bir otel ayarladım neyseki otelde iyi çıktı da utandırmadı beni :)
şimdiyse eylülde 3 yıl olacak ilişkimizde çoğu zaman onun adına bir şeyler yapmak çok hoşuma gidiyor. ne gibi mi ?
mesela kısa süreli bir yere gidecekse onun bavulunu hazırlamak,birlikte bir yerlere kalmaya gideceksek onun diş fırçasını ve birkaç özel eşyasını çantama atmak,eve geldiğimizde onun eşyalarını yerleştirmek,onun için bir yerleri aramak ya da onun için program yapmak hatta bazen ilginçtir ki ona tatlı ya da yemek yapmak bile beni mutlu edebiliyor.
sanırım bu birazda yılların getirdiği "biz" olma duygusu olabilir veya aramızdaki güçlü bağda olabilir bilemiyorum bunada siz karar verin artık.
kısa bir özet haliyle işte bu yüzden her kadın biraz geyşadır dedim ama dediğim gibi geyşa tam bunlara oturmayan bir kelime olabilir bu yüzden affola diyeyim ve ufaktan bitireyim yazımı.
işte böyle bunlar hoş duygular ben şimdi size anlattığım bu hoş sevgilimin yanına gidiyorum. aman maşşallah deyin -batıl inançlarım olmasada nazara inanırım- ilişkime nazar değdirmeyim kıyameti koparırım ehehhe :D

neyse şimdilik görüşmek üzere öpüldünüz.

3 yorum:

Eylül Köksümer dedi ki...

geyşalıkta başka bir durum var, o biraz kölelik, kölelikten tuhaf biçimde zevk alma durumu. kendini hizmet etmeye adama durumu..

seninki başka, çok daha dengeli ve tatlı birşey. pek çok fedakarlığı ve hizmeti içerebilir, ama aynı ölçüde gurur, onur ve eşitlik de var içinde.

yine de aşık olunca, kendimizden ne kadar verdiğimizi umursamıyor olabiliriz tabi, pek olası bir durum bu da :)

Eylül Köksümer dedi ki...

ayrıca blogunun fonundaki fotoğrafa bayıldım. sen çekerdin böyle ''oynaşan gece ışıkları''nı (teknik bir ismi varsa da bilemedim :) sen mi çektin bunu da?

banu bilgi dedi ki...

yok ben çekmedim ama banada o fotoğrafları hatırlattı o yüzden koydum. bende bilmiyorum teknik bir ismi var mı ben kaydırma diyodum eheh :)
ama seviyorum böyle fotoğrafları aynı anda bir sürü ruh halini anlatır gibiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...