18 Haziran 2010 Cuma

İstanbul haftası

İstanbul'u özledim diye tutturuyodun da niye hiçbir şey yazmıyosun diyebilirsiniz tamamen üşengeçliğimden her gün yarın yazarım derken bir de baktım 1 hafta kalmış gitmeme otur yaz dedim kendime her neysee.

gelir gelmez ertesi gün kadıköye gittim hemen giyime dayalı bir alışveriş yaptım tabiki.ama böyle dediğime bakmayın müthiş paralar harcamadım ya da mangodna zaradan alışverilş yapmadım onlar her yerde var zaten. ben her zamanki istikamet eski salı pazarı sokağındaki dükkanlar da ve benim her geldiğimde gittiğim kadıköydeki üniversite öğrencilerinin yaptıklarını satan kampüs oldu. her biri ufacık dükkanlar olmasına rağmen çok güzel şeyler aldım üstelik çoğu da marka ihraç fazlası ve ben en fazla bir tişörte 10 tl verdim üstelik birkaçı bershka malı çıktı hahayt :D
bir de 2 tane tayt aldım çok değişikler yazlıklar ve kot görünümündeler ama ben İzmir' de hiç karşılaşmamıştım o tarz taytlarla.belki yarın terkosa da giderim.


alışveriş dışında sevdiğim 2 arkadaşımla buluştum uzun zaman sonra.biraz kırgınlıklarımız vardı ama o an kimsenin aklına gelmedi ordan oraya koşuşturup gülüşürken. insan eski temel arkadaşlıklarını özlüyor ve ben bu sefer onları geçmişimden geleceğime taşıdım.artık daha sık gülüp eğlenicez :)

İstanbul 2 haftalığına gelmiş olmam birçok yeri gezememem ve birçok arkadaşımı göremememe neden oldu :/ ama hayatımda hiç bu kadar dolu 2 hafta geçirmedim sanırsam.neredeyse her günüm dolu bir yandan para biriktiriyim biraz derken bir yandan harcıyorum pek komik oldu doğrusu :)

tüm ailemi o kadar özlemişim ki iyi geldi bu iyiki İstanbul'a geçmişim ilk bir hasret gidermece,eğlenceli akşamlar,gülüşmeler ve Mert'in (yani tıfıl ) komik sözleri mutlu etti beni.

diğer bir gelişme ise Dino :) büyümüş deli oğlan.suratı tüyleri biraz daha kararmış ama yinede karnı bembeyaz pamuk oğlumun.burda bayada uslanmış. havlusunu önüme serer sermez geliyor kendini taratmaya üstelik hiç de gıkını çıkarmıyo.eskiden öylemiydi kıyamet kopardı evde Dino taranıcak tırnakları kesilecek diye. annemle de pek iyi anlaşıyorlar hadi hayırlısı birbirlerine iyice arkadaş olmuşlar içim rahat etti.yaramazlıkta yapmıyor buralarda. İstanbul onada yaramış anlayacağınız :)

kesin unuttuğum bir şey vardır anlatmak için zaten bu ara kafam pek dalgın.seneye Beril'in yöntemini uygulamam gerektiğini düşünüyorum.bu arada Beril'in yöntemi de ajanda tutmak gibi bir şey günlere o gün ne yapılacağını yazıyorsunuz yaptığınızda da siliyorsunuz çok iyi değil mi ? umarım lafta kalmaz da yaparım bende :)

pazar günü alpitim i görmeye gidicem haftaya komik şeyler yazarım. bu arada alpitim de ne dersenin onlar Alper ve Timur benim ikiz olan erkek kardeşlerim :)

neyse şimdilik hoşçakalın haftaya yeni şeyler yazarım :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...