20 Haziran 2010 Pazar

saçım ama yaa!



fotoğraflar arasında gezinirken bu fotoğrafı gördüğüm an içim cız etmekle kalmadı coss etti resmen. ne de güzelmiş saçlarım ne de uzunmuş ne akla hizmet kısacık kestirmişim küt yaptırmışım ahh ahh :/ şimdi şekil almıyorlar çünkü uzama evresindeler o kadar sıkıldım ki.sürekli düzleştirmem gerekiyo ve ben düzleştirirken çok üşeniyorum :( naparım ne ederim bu yaz hiçbir fikrim yok umarım deniz suyunu görünce yine hoş dalgalarına kavuşurlar diye ümit ediyorum.yoksa her gün düzleştirmem gerekicek off! ben uyuyim uyanıyim saçım uzamış olsun ya off ama ya :( çok üzüldüm eski saçımı görünce belki de herkes bu dönemlerden geçiyordur ne bileyim canım sıkıldı bu işe kökünden kesesim geliyor bazen.
toplamayı da sevmem saçımı hiç, bazı kompleks mi denir kuruntu mu denir ne denir bilmem ondan var bende de işte.naparım ne ederim yaşayarak görücem.
off sıkıntılar bastı :(

2 yorum:

Eylül Köksümer dedi ki...

off tam unutmuştum saçımı kuş gibi kestiğimi, tam alışmıştım.. yazınla yaramı deştin peluşka.
bana mantıklı bir şekilde izah et, iki tane akılsız kız upuzun lüle lüle saçlarını neden ve nasıl kırpar? neden kimse onlara engel olmaz? hiç mi içleri sızlamaz?

orta boy saçtan nefret ettiğimi ekler, ''küt saçlı olucam süper olucam'' diyen kafama tükürürüm ve eklerim, sen her halinle ve her saçınla güzelsin peluş.

banu bilgi dedi ki...

sende öyle meleğim ama biz neden böyle yaptık ki bunalıma mı girdikte kırptık kaz poposu gibi yaptık saçlarımızı şimdi ne şekil alıyolar ne bir şey düzleştirince kırılıyorlar sonra tekrar kestirmek zorunda kalmayız umarım.
sabırlar diliyorum ikimize

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...