6 Haziran 2010 Pazar

sinekler ölsün istiyorum!




ben ki börtü böcekten ödü kopan,iğrenen hatta adını duysam ya da şakası yapılsa bile deli gibi kaşınan biriyim.
bu aralar pek bir sıcak izmir!
şuan kollarım 7 yerinden ısırılmış durumda.çok sinirliyim ve deli gibi kaşınıyorum,kollarım kıpkırmızı ve küçük kırmızı sivilcemsi şeyler oluştu.sanki her yerdeler gibi hissediyorum.kanatları kopasıcaları bir bulsam ne işkenceler yapıcam.kollarıma sürekli limon kolonyası sürüyorum kaşınmamak için sonuçsa sadece buram buram kolonya kokmam.

aklınızda bulunsun böyle durumlarda kesme şeker ıslatıp ısırıklara sürmek kaşıntıyı alıyor.ben öyle yapıyorum üşenmediğim zamanlarda.şuan kendimizi odaya kapadık ve sinek kovucuyu taktık.psikolojik olarak mıdır nedir sanki beni ısırıyolarmış gibi hissediyorum.
kanatlılara kin doluyum bu ara.işte yazın en sevmediğim özelliği börtü böceklerin hortlaması :(

bir dizi repliğiyle bu yazımı bitiriyorum.
sineklerden nefret ediyorum,sinekler ölsün istiyorum.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...