6 Haziran 2010 Pazar



şunun tatlılığına amanda amaan :)
ehehhe noluyor bu kıza diyebilirsiniz aslında ben tam bir Jennifer Lopez fanatiğiyimdir :) yıllardan beri çılgınca takip ederim onu hatta neredeyse tüm şarkılarını ezbere bilirim ve birçok albümü almışımdır.abarttığımı düşünebilirsiniz ama J.Lo parfümüm ve onun fotoğraflarını yapıştırdığım bir defter vardı :) çok severim hem kendini,hem şarkılarını hemde oyunculuğunu.
fotoğraflarına bakarken bu fotoğrafı buldum saçları çok güzel değil mi ? benim saçalrım ne zaman böyle olur ki acaba diye düşündüm.yarın saçımı böyle yapmayı deneyebilirim sanırım :)


neyse asıl konuya gelelim :)





bugün izledim The Backup Plan 'ı . başrolünde Jennifer Lopez ve Alex O'Loughlin var.konusuysa erkeklerden umudunu kesen bir kadının sperm bankası sayesinde hamile kalması ve ardından hayatının erkeğiyle tanışmasıyla ilgili. genelde komik bir film.bu yüzden çok sevdim.

bu ara romantik komedi filmlere sardım yine. aslında haksız sayılmam genelde onları renkli ve eğlenceli yapıyorlar.yeterince huysuz ve sorun sahibiyken ders çıkarılacak ya da beni hüzünlendirecek filmlerden kaçıyorum.
yeni bir site buldum sürekli yeni filmler izliyorum.bu yüzden sık sık filmler paylaşacağım. şimdilik benden bu kadar.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...