3 Haziran 2010 Perşembe

">



bu videoyu izledikten sonra çocuğum olduğunda nasıl yetiştireceğime karar verdim.çocuğum 3-4 yaşlarındayken yavru kedi ve köpek alıcam.2si olmasa da kesinlikle birini almayı planlıyorum.zaten ikisi aynı evde olmaz demeyin.
ben küçükken bir kedimiz ve köpeğimiz vardı.üstelikte koyun koyuna yatarlardı.birbirlerinin bebekliklerinden beri beraber büyümüşlerdi tabiki bende onlarla :) sonra şartlar değişti falan filan...

ama inandığım bir şey var ki bir çocuğun kesinlikle bir evcil hayvanla büyümesidir.bazen insanların yapamayacağı dostluğu yaparlar size,karşılıksız severler ve ne olursa olsun her zaman sizin yanınızdadırlar.
bir çocuğun bir evcil hayvanla büyümesinin kişiliğini etkilediğini düşünüyorum. umarım çocuğumun alerjisi falan olmaz da bende çocuğumu benim büyütüldüğüm gibi büyütebilirim :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...