20 Temmuz 2010 Salı

bu yazıyı okuyacak herkes belki bana nankör diyebilir ama ben nankör değilim tek istediğim sevgilimle bir tatil. evet bodrumdayız evet beraberiz ama sanmayın tatil yapıyoruz. onun sırtına yüklenmiş binlerce iş ve sorumluluk var üstelik bunları ondan başka yapabilecek pek kimsede yok gibi.her neyse bu yüzden otel sınırları içinden pek çıkabilmiş değiliz.neredeyse 1 ay olacak biz buraya geleli belki 2 kez falan keyfi dışarı çıktık onun dışında hep otel işleri için çıktık.28 inde İzmir'e dönüyoruz 2-3 gün sonra onun stajı başlayacak bende İstanbul'a dönücem o 2-3 günlük süre zzarfında İzmir'de kendi kendimize tatil yapabilmeyi umuyorum.belki havuza gideriz,publara,yemeğe,kordona. aslında yer farketmez sadece bi yerlere çıkmak istiyorum sanki tatildeymişiz gibi.çok değil sadece sevgilimle 1-2 gün BİZim keyfimiz için bir şeyler yapmak istiyorum.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...