28 Temmuz 2010 Çarşamba

Bugün güzel bir gün oldu.

eveet bu yazıda neşem yerimde.depresif şeyler yazmayacağım hatta çok hoş ve mutlu şeyler yazacağım.arada gelip gidiyor işte bende tepe taklak gelip hayata sırt çeviriyorum. her neyse.

bugün yoğun bir günoldu bizim için. ben Bornova'ya okuldaki bir takım işlerimi halletmeye gittim sevgilicağızımda staj yapacağı yere.işlerimi halledip Konak meydan'da buluştuk.birkaç bir şey baktık ardından Garanti yolları taştan.paraları çekince hurraa Burger'a gidildi tabiki.uzun zamandır Burger'a gitmemiştik bu yüzden vakti gelip geçiyordu nerdeyse.her zamanki fix menümüzden yedik.ben chicken whooper sevgilicağızım da steakhouse. vee işte en önemli an sarımsaklı mayoonezz! böyle bir tat yok yaa.aman kaloriymiş,yanlara simitmiş,selülitmiş peeeh kimin umrunda aldım 2 tane sarımsaklı mayonez yedim hapur hupur.ohh iyiki de yemişim.pek severim kendisini burger'ın patatesiyle birleşince oh mis.neyse biz midemizi tıka basa doldurduktan sonra hadi kentkart dolduralım diye gittiğimiz vapur iskelesinde otobüse binmekten vazgeçip vapura bindik.otobüsle 20 dk süren bu yolculuğu biz 20 dk vapur bekleyerek 30 dk da yolda geçirerek 50 dk'ya tamamladık.ama değmedi mi? derseniz değdi hemde çok güzel oldu.zaten çok kalabalık değildi sürekli ordan oraya bir aşağı indik bir yukarı çıktık pek eğlendik.en süperide biz üst katta fotoğraf çekerken gelen dalga resmen sırılsıklam etti bizi.bizim eğlence çığlıklarımızla inleyen motorun üst katında bize gülümseyerek bakan bir de yaşlı teyze vardı.bir sürü fotoğraf çektik abidik gubidik bilgisayara aktarınca hemen bir tane koyucam,gülelim eğlenelim.
tabi biz bundan sonra bayada bir yol yürüyünce eve gelir gelmez bir bitkinlik çöktü.hemen duşlar alındı.ben en sevdiğim pijamamı (xl erkek tişörtü) giydim.ardından cup yatağa.ev tabi öyle bir esiyor ki bir ara üşüdüm pike örttüm üstümüze. en güzeli de bu huzurlu serinlikte yüzümü yasladığım o özel sırta sarılarak şahane bir uyku çekmek oldu.

akşamı da anlatayım da güldüreyim sizi biraz :)
bizsağlıklı beslenelim diye hoppala meyve salatası yapalım dedik.(gündüz Burger King de yiyip akşam sağlıklı besleniyoruz bizimki sıkıntıdan napıcağını şaşırmak biraz :) )
gözümüz mü açmış ne anlamadım doldurduk meyveleri yarısını bile yiyemedik tabaklarımızdakilerin.heves bizimki de işte naparsın.
üstüne kakaolu kek yedim valla meyveyle olmuyor sırf canım tatlı istedi biraz şimdi aradan yarım saat 45 dk falan geçti ve ben hafiften acıktım.ama yiyecem banane yesemde selülit yemesemde peh çok umrumdu beğenen beğenmiş napiyim.kışın spor yapıp düzelicez artık napalım başka çaresi yok bunun :)

pek mutluyum sevgiler,öpücükler :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...