25 Temmuz 2010 Pazar

evim evim güzel evim.


nerede olursanız olun eviniz gibisi yok bunu bilir bunu söylerim.üstelik sancılı geçen bir tatilden sonra evinize ayak basmak paha biçilmez bir huzur veriyor .şuan evde hafif bir esinti,ben masa başında blog yazıyorum sevgilicağızım tv izliyor.tıpkı eski günlerdeki gibi bir tek Gül annem eksik o da bir süreliğine Gölköy'le hasret giderip gelecek nasılsa kışın yine hep beraber olucaz.

tatilde çok süper olanaklara sahip olsanız bile huzur olmayınca pek bir anlamı olmuyor.
İzmir'i gerçekten özlediğimi ve sevdiğimi bir kez daha anladım.daha otobüse biner binmez farketti duygu halim.üstelik şuan gerçekten iyi olduğumu hissediyorum.buradaki koşuşturmayı özledim birçok eksiğimbile olsa huzurlu sakin bazen tatlı karmaşık hayatımı özlemişim.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...