13 Temmuz 2010 Salı

hey siz ucubeler!

hey siz ucubeler! diye başladım aslında ben çoğunluklainsanları seven onları aşağılamayan biriyimdir fakat gel gelelim bazıları her türlü lafı hakeden tarzda insanlardır.

sadece birilerinin huzrunu bozmak için ağızlarındaki yumruk kadar sakıkla tam bir kaşar edasıyla salınır ve travesti kahkahaları atarlar.
farkındayım pek bir bozdum ağızımı ama sinirliyim biraz.
nasıl bir ezikliktir ki kuyruk acısına,terkedilmeye ya da bir yaz eğlencesinden öteye gidememenin hırsınıa yenilip kendince çocuksu bir yolla intikam alma amacı güdersin. sen nasıl bir şeysin böyle? daha çocukluktan çıkamadın mı ya da beynin ilkokulda mı kaldı?
bazı şeyleri kabullenemeyen insanlardan nefret ederim.hala o ceviz beyinleriyle bir şekilde intikam amacına kendini rezil eder,insanlar tarafından acınılası bir hal alır ve ona rağmen dünyanın kendi eteafında döndüğünü sanarlar.
bunlar için büyü de gel çocuk büyü de gel
bana bu yolları yürü de gel
diyorum.

ve siz ucubenin kraliçesinin soytarıları hep bir yalaka olarak kalıp 2.planda kalmaya mahkumsunuz.
size acıyorum.

2 yorum:

Eylül Köksümer dedi ki...

tamam.. tamam sakin ol. ne yapacağını söylüyorum.
1. karşılarına geç, sağ elinin bilek bölgesini yala.
2.sağ eline cillop gibi bir nah şekli ver.
3.şimdi bu nahı sol avuç içinde çevirip yüzlerine patlat.

ŞRAAK! diye bir ses çıkmış olması lazım. o sırada hasan onların yüzlerinin ifadesini çeksin ve bunu facebooka koyun, like it yapmak için bekliyorum. hadi. e hadiii! :)

banu bilgi dedi ki...

hayal etmek bile yapmış kadar eğlendirdi beni. ama çirkef ailelerinin başımı ağrıtmasını hiç çekemem daha 15 günüm var. bir daha buraya gelmeme gibi bir durumumuz olursa söz yapacağım :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...