2 Temmuz 2010 Cuma

kaç gün geçti üstünden artık bie sitemkar yazıo yazmanın zamanı geldi çattı dedim kendime ve hurra başlıyorum.

aslında çok önemsemem bu doğum günü kutlama olaylarını ama yine de insan bekliyor biri kutlasın diye. sonuçta hatırlanmak güzel şey.
ben doğum günümden birkaç ay önce doğum günü tarihimi facebooktan kaldırdım bakalım kimler hatırlıycak diye. iyi mi ettim kötü mü ettim bilemiyorum ama baya şaşırdığım kesin. ailem ve erkek arkadaşm,onun ailesi dışında toplasan 10 kişi belki daha bile az kişi hatırlayıp mesaj attı. kalanlar ise bir kişinin hatırlayıp facebook uma doğum günü mesajı yazması üzerine görerek yazanlardan. ki bunların arasında en yakın arkadaşım hatta dostum kardeşim deyip laf söyletmediğim "O " kişi yok. her yerde yazmasına rağmen 2 gün geçmesine rağmen gecikmeli de olsan yalandan bile kutlamaya çalışmaması üzerine ikince şoku yaşadım. herkese o benim dostum de o senin doğum gününü bile hatırlamasın ne denir ki buna ben sövmeyeyim de kimler sövsün?
şimdi dost dememek lazımmış her dost gibi görünene bunu öğrendim.
üstelik bu dediğim insan zamanında arkasından sövdüğü insanla can ciğer kuzu sarması. ben böyle anlarda şakasına "insanoğlu çiy süt emmiş" derdim ama buna ne denir karar veremedim doğrusu.
şimdi tek tek ayıklamayı planlıyorum böyle insanları hayatımdan ne kadar mümkün olursa.
hatırlayınca yine sinirlendim şeytan diyor ki "aç söv" ama tutuyorum kendimi umursamıyormuş gibi görünüyorum.
bir sürü insanla görüştüm birçoğu fazla değişmişti bi garipleşmişti. nedendir bilemedim ama herkes değişiyor.bense beklentilerimle öyle kalakalıyorum.
çok kızıyorum kendime bende böyle sıçsam insanların ağzına,kırsan döksem. ama yapamıyorum fazla duygusallığım dolayısıyla.
daha neler neler yazardım ama yeter bunu buraya yazıp hem içimi dökeyim hemde konuyu kapatayım istiyorum.
son olarak
fak yu ona!

5 yorum:

Hasan Şeker dedi ki...

Sıkma kendini, gerekenler kutladı de geç.

Eylül dedi ki...

üzülmeni çok iyi anlıyorum. en iyi arkadaşım, kızkardeşim olan biri vardı, başkası değil ama o neyi yanlış yapsa koyardı çok feci.. şimdi şimdi anlıyorum, o o'ydu, ben de bendim ve öyle kabullenmek gerekiyordu olan biteni.

sana tavsiyem, eğer çok sevdiğin bir arkadaşınsa, kabullen, o senin kadar ince ve düşünceli olmayabilir. eğer o kadar gerekli biri değilse, unut gitsin geride bırak, daha 'en iyi' olanlar gelecek mutlaka çünkü.

Nilay Aygün dedi ki...

aynı şey benim de başıma geldi...bana feysten mesaj attı ama bikaç gün sonra telefon numaranı kaybettim yoksa arayacaktım seni falan dedi ama yemediler tabi...vermeme rağmen bana bi telefon açmadı...13 senelik arkadaşım bu yani...bazı şeyler basit gbi görünse de insanın içini acıtıyor...ama öğreniyosun işte zmanla

banu bilgi dedi ki...

evet sanırım bir an gözünü karartıp fırlatıp atmalısın böyleleri hayatından.başka türlü olmayacak gibi

Mia Wallace dedi ki...

ya ben de olsam çok alınırdım çünkü doğumgünü, doğduğun gün.. Neyse boşver bence de ayıkla o insanları hayatından.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...