23 Temmuz 2010 Cuma

yok böyle bir şey!

artık kosmos mu desem murphy mi desem ne desem bilmiyorum.tek bildiğim hayatımın en kötü 1 ayını geçirdim Bodrum'da.geldiğimden beri bi hastalığım iyileşiyor öteki nüksediyor.bir gün elim yanıyor bir gün bacağım çiziliyor.bugün de arı soktu.hemde motorlagiderken.birkez olsun hadi geziyimdiye atladım motora mutlu mesut giderken,gülüp şarkı söylerken arı geldi ve burnumla dudağım arasından sokuverdi.bir feryat figan. happy happy happy DIN! durumu yaşadım resmen. hayatımda ilk kez bir arı tarafından sokulmakla kalmayıp tüm dudağım çenem hatta ön 2 dişim bile uyuştu,baş ağrısı derken sağlık ocağına koşturduk.neyse ki alerjim yokmuş.şuan yalnızım sıkılıyorum.sanırım tek başıma kaldım koca restaurant da.her neyse daha neler neler.eskiden koşa koşa geldiğim Bodrum'dan şuan gitmek için gün sayıyorum.kendimi biraz mutsuz,huzursuz,gergin ve tükenik hissediyorum. sanırım şu tatil boyunca tek iyi günüm dün gece 1.5-2 saat bile olsa Mert'in yanına gidip bir şeyler içmemiz oldu.
Cosmopolitan'ı hayatımın içkisi ilan ettim Yasak Elma'ya bayıldım.kesinlikle öğrenip evde de yapmaya kararlıyım.
İzmir'e gidip gevşemek istiyorum.evimi,huzurumu özledim.

1 yorum:

Eylül Köksümer dedi ki...

ya neden böyle oldu... gölköyde işkenceye dönüşen günlerim benim de oldu, hiç yakışmıyor oraya sıkıntı, öfke, cinnet... ama eminim sana vermesi gereken huzuru biraz da olsa vermiştir, gidince özlediğin zaman fark edersin. artık izmir'de şöyle güzel bir tatil yap evinde :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...