25 Ağustos 2010 Çarşamba

cosmopolitan


sex and the city ile hayatıma giren cosmopolitan sanırım favori içkilerimden biri haline geldi.özellikle mert'in yaptığı enfesti üstelik kamışa taktığı ufak vişneyle birlikte çok hoş gözüktü gözüme.istanbul'da öyle gece dışarı çıkıp da içeceğim pek arkadaşım kalmadı eskidenmiş o. neyseki 17 gün sonra izmir'e gidiyorum.şaka maka derken izmiri,evimi,odamı,yatağımı yastığımı,dostlarımı ve tabiki sevgili sevgilimi özledim.
gidince yapıcaklarım listesinde olanlardan biri de spr 'deki cosmopolitanı tatmak olucak. maddi durumum el verdikçe izmirdeki tüm cosmopolitanları denemeyi planlıyorum arasından en iyisini seçip oraya dadanmayı düşünüyorum :)

2 yorum:

Eylül Köksümer dedi ki...

ay ben hiç içmedim :/
bodrum'da ilk gece kızları toplayıp mert'in yanına götürüyorum ve cosmopolitan'ı deniyoruz. mert'i en son 4-5 yıl evvel karianda'da hatırlıyorum, feci sarhoş etmişti bizi, artık önüme ne konsa içiyodum. dilerim yine öyle bir gece olur ve evin yolunu zor buluruz :)

banu bilgi dedi ki...

mert'e giderseniz kesinlikle yasak elma'yı da denemeden dönmeyin.asla pişman olmazsınız biz bayıldık :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...