27 Ağustos 2010 Cuma

couch potato

resmen bir coach potato'ya dönüşmek üzereyim.şuan bu acı gerçeği farkettim ve caydırıcı olsun diye yaziyim gördükçe utanıp değişiyim dedim. geldiğim ilk günler ne güzel alışverişe falan çıkmıştım hatta fazla yoğundum falan derken şimdi evden çıkmamakla birlikte habire yiyiyorum.bu eve kapanmamda sıcağın etkisi olsada yakında bir hımbıla dönüşmekten korkuyorum. her gün saat 11.30 da falan kalkıyorum 12 de kahvaltı yapıyorum yatarak tv izliyorum.sıkılıp 4-5-e kadar interntte takılıyorum.ardından iftara kadar tv izliyorum kedimi tarıyorum,iftara kadar da çikolataları lüp lüp götürüyorum. mide rahatsızlığım olduğu için oruç tutmak mide asitlerimin beni delme ihtimali yüzünden yasak :) iftardan sonra ya tatlı ya da çekirdek yiyiorum biraz tv izliyorum akşam 10-11 gibi internete giriyorum 1 de falan çıkıyorum 2-3 e kadar tv izliyorum ardından uyuyorum.bu aralar dışarı çıktığım tek eylem dişçiye gitmek.
şimdi ben böyle anlattım siz beni kilolu sanıyosunz doğal olarak ama ben o yiyipte aşırı kilo almayan kesimdenim.

14 eylül'de izmir'e dönüyorum sanırım bugünden sonra dışarı çıkmaya,birkaç arkadaşımla görüşmeye,arkadaşlarım için doğum günü hediyeleri bakmaya başlasam iyi olur.hem terkosa gidip alışveriş yapmadan izmir'e dönmemem gerek.
İzmir'e gidince spora başlamayı planlıyorum pilates falan derken vücudum sıkılaşmalı biraz.
neyse bugün son coach potato günüm olsun biraz daha internette takılıp tv izlemeye gitmeyi planlıyorum :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...