13 Ağustos 2010 Cuma

daha mutlu olamam


bunu senle paylaşmazsam nankörlük olurdu blogum,her zaman yanıbaşımda olan can dostum.
hayatımın en mutlu 20 dk asını yaşıyorum.noluyor be kafayı mı yedin diyebilirsin evet böyle giderse mutluluktan yiyeceğim.sanırım 1 yılı aşkın süredir sevinçten ağlamamıştım(öss puanımı öğrendiğimde korkuyla ağlamıştım kazandığımı anlamayıp sonra sevince döndü o ayrı).evet evet doğru okudun sevinçten ağladım :) 1 saat önce ağlayarak bir mail yazdım ve sonucunda sevinçten ağladım.şunu da söyleyeyim beni sevinçten ağlatan da babamdı(waoooow). ve de bunu ilk kez yaptı o yüzden bana yazdığı o sözleri kaydettim hep :) oturup günlerce sevinçten ağlayabilirim öyle bir coşku ki içimdeki.işte böyle bir şey.öyle şapşal durumdayım ki şuan dondursalar beni hep böyle huzurlu mutlu kalsam ne güzel olur :)
bugün 13 ağustos 2010 babam beni çok mutlu ettti tarihe geçsin bu tarih.üstelik 13 ü uğursuz derler ama bana uğur getirdi.aklıma üzerinde kara kedi olan ve 13 yazan tişörtüm geldi kimbilir nerde şimdi.hemende konudan saptım neyse bir şarkıyla veda edeyim.
öptüm seni şapşup blogum,can dostum :)



Mor ve Otesi - Daha mutlu olamam
Yükleyen sayit. - Video klipler, sanatçı röportajları, konserler ve çok daha fazlası.

3 yorum:

buster dedi ki...

eheheh çok güldüm ya. ne güzel insanlar mutlu olunca ben de mutlu oluyorum. polyana mıyım neyim bilmiyorum ki. hayırlı uğurlu olsun bölümün. tebrikler =)

banu bilgi dedi ki...

teşekkür ederim :)herkesin 13.cuma bugün uğursuz diyor ama ben hayatımın en süper gününü yaşadım.ters miyim ne :)

buster dedi ki...

eheh benim de başıma bir şey gelmedi bugün evden çıkmadığımdan olsa gerek; ama hala amerika kıtasında filan cuma şu saatlerde. belki başımıza son saatlerde bir şey gelir aman diyeyim ehueheh.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...