26 Ağustos 2010 Perşembe

Dino


isminin uzun bir hikayesi var biraz da karışık.ekim sonu gibi katıldı ailemize.o zamanlar 2 aylık falandı,minnacıktı şimdi kocaman adam oldu.bu fotoğrafta kıştan kalma zaten.aslında biz dinoyu aldığımızda izmirdeydik fakat şuan istanbul'da annemle birlikte yaşıyor.(bu da karışık bir hikaye)

dün ufak bir operasyon geçirdi bugün çok çok iyi durumda hafif hafif neşesi gelmeye başladı bile. operasyon sırasında baygın olduğu için biraz kötü gözüküyordu o zaman ağlamadım ya bir daha ağlamam.operasyon sonuna kadar patisini avuçlarımdan ayırmadım.
neden o zaman ağlamadıysam bir daha ağlamam dediğimi de anlatayım.
izmirdeyken ufak bir kaza geçirdmişti arka ayağında çok da önemli olmayan bir kırık vardı.tabi ben onu o halde gördüğüm an yaygarayı kopardım.resmen bağıra bağıra ağladım herkesin içinde utanmadan.ardından koştur koştur veterinere gittik ben altımda kuzulu pijamam ve montum eblek ve sulu suratımla veteriner bir şeyler olduğunu anladı tabi.hemen röntgene aldılar ben tabi ağlamaya devam veteriner odadan çıkmamı istedi sonrada sevgili sevgilim tarafından sakinleştirildim. işte bu olaydan dolayı bir daha ağlamam dedim.
tabiki dünkü operasyon boyunca ve sonrasında da ara ara ağladım ama öyle kıyametler koparmadım.
zaten duygusal bir insan olan ben konu hayvanlar olduğunda özellikle de bana ait olanlar konusunda aşırı hassas ve bir o kadar da panter emel kesiliyorum.
bu konuda en çok sıkıntı yaşattığım insan sevgilimdir. çünkü karşıdan karşıya geçen bir hayvan gördüğümde sıksık o geçene kadar çığlıklar atarım,bir şey olmaması için dua etmeye başlarım ya da onun peşine atlarım. bu konuda ciddi anlamda hassasım. bir keresinde araba çarpma tehlikesi geçiren ama hiçbir şey olmadan karşıya geçen köpek için kaldırımda ağlamıştım.
garip huylarımdan biri de çevremdeki hayvanları bireyleştiririm.onlara insan muamelesi yapar konuşurum falan. ama ben böyleyim bir hayvan delisiyim biraz duygusal ve garip biriyim.
söz konusu dino olduğunda zaten kıyametler koparan ben tabiki onu da bir birey haline getirdim ve onu çocuğum olarak görüyorum Suat beye inat.(izmirdeki veteriner)
neyse şimdilik başka bir şey yazıcakmıydım hatırlayamıyorum alerji hapımı içmem gerektiği geldi aklıma kafam allak bullak oldu.
bu arada noktalamalara ayrımlara pek dikkat etmedim çünkü üşendim kusura bakmayın.bir de izleyicilerin sayısının artmasıyla yine mutluluk pompalıyorum :)

3 yorum:

MMTMN dedi ki...

blogun iyi olunca izleyicilerin artması son derece doğal =)

MMTMN dedi ki...

bu arada ben aslında dinoyla ilgili bi yorum yazacaktım ama son izleyicilerinle ilgili yazdığını görünce onu da yazayim dedim sonra asıl yazacağımı unuttum =)

banu bilgi dedi ki...

ehehe sorun değil aynı sorunu bende çok sık yaşıyorum aklına geldiği bi zaman yazarsın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...