6 Ağustos 2010 Cuma

en büyük hatam!


hayatında yaptığın en büyük hata nedir dediklerinde 6 ağustos 2010 -130 yılın en sıcak gününde- dışarı çıkmak diycem.ciddi bir hataydı bugünüm.bir ara yolda fena oldum.ölüceğimi falan düşündüm resmen kalbim tekledi,kramplar falan girdi.hah dedim tamam bu kadarmış yolun sonu bu sıcakta dışarı çıakrsan böyle olucağı belliydi.şansa toparladım biraz .ayrıca bugünkü nem rezaletti,%100 nem nedir ya yok böyle bir şey..duş alıp çıktım dışarı 5 dk da saçlarım kurudu,yapış yapış oldum,iğrenç ya siz siz olun şu 3 gün dışarı adımızı atmayın.aman diyim ben pek su içmeyi falan sevmem ama için valla ya bugün yaşadığım o iğrenç acıyı yaşamayın isterim.bu yüzden birkaç gün kendimi eve kapamayı planlıyorum.
kendinize dikkat edin :)

1 yorum:

Eylül Köksümer dedi ki...

aman diyim peluşkam, bu sıcakta su içmemek bitirir adamı. böyle dört beş şişe soğuk su alıp boynuma, koluma yapıştırıp öyle geziyorum nineler gibi. yakında elbisemi soğuk suya batırıp öyle giyicem, eşarbımı ıslayıp alnıma bağlıycam. bak ıslamak diyorum ne hale geldim sıcaktan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...