4 Ağustos 2010 Çarşamba

Gömü bulmuş kadar sevindim

heyecanla bloguma koştum çünkü bunu yazmayı kendime bir borç bilirim.
İstanbul'un yararlarından biri de evden çıkmadan bir sürü yeni kıyafetim olması.
nasıl mı?
annemin zayıfken giydikleri ya da genç kızlık kıyafetleri falan.80 lerin sonundan 90 ların sonuna kadar alınan kıyafetleriydi bulduklarım sanırım.vogue,elle,cosmopolitan da gördüğüm keten takımlara benzer bir takımı annem'in dolabında buldum üstelik bedava :) neler neler var fotoğraflarını atsam şaşarsınız.sanırım makinemin usb kablosunu yine İzmir'de unutmuşum. bulabilirsem bir kaçını çeker koyarım.yüksek bel taytlar,etekler,takımlar,elbiseler,kot tulumlar,bluzlar ve daha neler neler buldum.hatta çok sevimli saten bir pijama takımı buldum :) alışverişe çıkmadan çok istediğim birkaç şeyi şimdiden edindim.bu kıyafetlerin çoğunu tabiki ev çekimlerimizde kullanırız hatta sokak çekimlerine bile başlayabiliriz bunlar sayesinde.çok eğlenceliydi sanki keşfe çıkmışım gibi annemin elbiseleri bana uzatmasını heyecanla bekledim :)

2 yorum:

---!Fashion Passion!--- dedi ki...

annemin dolabı daima benim de ilgimi çeker bu yüzden çok şanslısın
bu arada gerçekten güzel bi bloğun var ben de ikizimle bi blog açtım takip etmek istersen
http://aycatugce-tuna.blogspot.com/

banu bilgi dedi ki...

teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...