25 Ağustos 2010 Çarşamba

ikea'dan çocukluğa dönen yazı



dün ikea'nın kataloğu gelmişti ona bakarken bir anda çocukluğum geldi aklıma nasıl mı ?

ben küçükken biraz gariptim sanırsam.her haftasonu gazetenin ekleriyle gelen koçtaş,bauhaus,carrefour ve çeşitli ev dekorasyon dergilerini toplar koltuğa oturur bir de elime kalem alırdım.güzel büyük bir evim olacaktı tek başıma yaşayacaktım bir de köpeğim olucaktı tabiki.üstelikte iyi bir işim ve maaşım olucaktı.hayallerim hep böyleydi. alırdım elime kalemi evimin salonunu,çalışma odasını,mutfağımı,yatak odamı kısacası evin her yerini dekore ederdim eşyalarımı falan seçerdim.o kadar dergi arasında baya zamanımı alırdı.sonrada yatardım gözlerimi kapatıp evimin ve hayatımın hayalini kurardım.ee nedne erkek arkadaşın falan yok derseniz o sıralar babamdan pek haz etmediğim için feminist takılıyordum bacak kadar boyumla:) düşününce ne komik geliyor şimdi.
ben öyle çok barbie si olan bir tip değildim 2-3 tane vardı sonradan sardım barbie oynamaya annemin terliklerini araba yapardım onlara :)
genelde sokakta kedi köpek peşinde koşar kola kapaklarına çamurdan pastalar yapar yapraklarla süslerdim. bir de yaprakların para olduğu garip evcilik oyunlarımız vardı apartmanın yan bahçesinde.o kadar teknolojikti ki duvarda bir çıkıntıya basardım kıyafetlerim değişirdi falan :) otoparktaki arabalardan kendimize araba seçerdik yanında durur kullanıyomuş gibi yapardık çok fiyakalı oyundu o zaman.
tabi sonra şartlar değişti oyunlarda değişti dokun bana adlı yarışmadan sonra bizde onu oynardık saatlerce bir arabaya dokunarak zaman geçirirdik.küçükken tv'den ne kadar da etkileniyormuşuz.şimdi biri gelse de oynayalım dese hayatta oynamam.saatlerce deli dürtmüş gibi güneşin altında.
yaş ilerledikçe her şey değişiyor tabi daha sonra vahşi güzel klasiği oluştu bizde saati geldimi sokaklar bomboş olurdu.kanal d deki haberlerden önceki dizi hatırlarsınız.her kızın hatta erkeklerin bile izlemişliği vardır bazı sahneler dolayısıyla :)
sonra the o.c. falan başladı sonra da hatırlamıyorum koptuk gittik.artık eskisi gibi değil sitede pek çoluk çocuk yok ya da oyunları farklı ben10 falan oynuyolar garip garip.
bizim çocukluğumuz daha güzeldi ya lastik(3gen şekli alınıp 3 kişinin içerde ipte durduğu 3 kişinin de oynadığı karmaşık oyun) oynardık off o çok eğlenceliydi işte şimdi olsa oynarım söylemesi ayıp çok iyiydim o oyunda girdim mi yanmazdım asla (H)
neyse işte bu da böyle bi ikea'dan başlayıp çocukluğa uzanan garip bir yazı oldu bitti.

*bi ara baya yazıyım ben çocukluğumdai o maceralrımı ya hatta bir gün cesaret edersem ve o şarkıyı hatırlarsam çocukluğum en utanç anını yazacğım =)


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...